24 czerwca 2010

Wesela Wakacje Wyjazdy

Jest dobrze! Jest lato (choć deszczowe), pojutrze idziemy na wesele, wczoraj mieliśmy rocznicę własnego (trzecią!!!), Olaf ma już 4 zęby (słownie cztery), niedługo skończy ROK!!! i wstaje i wspina się po wszystkim albo rozłazi się po kątach i strzeżcie się pająki!
Z okazji wesela ufarbowałam sobie włosy na kasztanowo a wyszło CZARNO jak smoła najsmolsza a także zakupiłam sobie buty, których prawie nie ma oraz brązowy lakier do paznokci (żeby jednak COŚ było) i piękną nową torebusię do starej sukienki (notabene weselnej własnej - taka to korzyść z chajtania się w niebiałej sukience, że można nią potem inne imprezy obejść) ... pozostaje mi tylko ręce zniszczone od pielenia pomidorów do porządku doprowadzić i jestem jak nowa! (3 lata to w sumie i tak żaden przebieg, więc prawie jak nowa) ;)
A potem wakacje! znaczy za tydzień jedziemy najpierw do Niemiec do rodziny jednej, drugiej, do znajomych a potem może gdzieś dalej lecz nie za daleko, bo z dzieckiem samochodem jakoś tak trochę ograniczone te wojaże będą i czasowo i finansowo w tym roku... no i z Dojczlandu północnego za wiele możliwości nie ma - Dania, Szwecja, Holandia może w porywach i do Francji ale jakaż to egzotyka? ;) chociaż w takiej Kopenhadze nie byłam nigdy... ponoć drogo jest... w sumie i w Niemczech pewnie trochę miejsc fajnych jest do odwiedzenia, bo ja nastawiona jestem na ZWIEDZANIE w tym roku, nie na odpoczynek leniwy ani nie na naturę, bo ją mam na codzień czy sporty i aktywność, bom rozleniwiona, ale na wielkie miasta pełne ludzi i zabytków ;) i dobrego żarcia!
taka odmiana
starzeję się chyba?

mazy

8 komentarzy:

  1. o prosze! baw sie dobrze w dojczlandzie - zapraszam na kawe, tylko ja jestem na poludniu, a Wy sie wybieracie na polnoc... wlasnie zobaczylam, ze zezarlo moj komentarz pod poprzednim postem... to dlatego pewnie, ze ten sen byl o przekretowym fryzjerze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie jestes na blogspot - jest lepszy od onetu i tu tez mam blog ale to wiesz - sluchaj ta Sojamasa to twoj wspoludzial?!!!!!! no jestescie swietni - zdaje sie ze przebijacie Pratchetta - brawo i prosze o nastepne odcinki
    klamka bez drzwi

    OdpowiedzUsuń
  3. Joszi, to są Twoje zdjęcia? Dlaczego odpuściłaś sobie blog na Onecie? Pytam, bo coraz więcej osób stamtąd odchodzi i zakłada blogi gdzie indziej. "Gdzie indziej, gdzie indziej - jak te słówka dźwięczą" - jak pisze wielka poetka. Miłego urlopu :-)

    gabigabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia dzięki za zaproszenie, następnym razem pojedziemy specjalnie na południe ;)z tym zżeraniem komentarzy to też mnie wkurza, poza tym jest ładniej niż na onecie, bo nie ma reklam i widzę kto co napisał nowego, poza tym Gabigabi mój blogasek już dawno kurzem obrósł ;)
    Klamka! to do kumpla muszę z zażaleniem że się opie... i nie pisze kolejnego odcinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No już! Już przełączam okienko i piszę ciąg dalszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. oessu jest the best - wlasnie polknelam nastepny odcinek - przeczytalam jeszcze raz od poczatku - no i ilustracje sa rowniez the best !!! jestem fanka - nawet zalozylam konto na bloxie alem ciemnamasa i zapomnialam jaki nick i jakie haslo:))))
    klamka bez drzwi

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a really good tip paгticularly to
    thоse new to the blogοsρherе. Simρle but vеrу аccurate info…
    Mаny thanks for shаring this one. A must reaԁ articlе!


    Look at my ωeblog :: événements d'entreprise

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon everyday.
    It will always be helpful to read content from other writers
    and practice a little something from other sites.

    Feel free to visit my homepage :: windows

    OdpowiedzUsuń